Ja poprzednio miałem irydowe i szarpał, a z włączoną klimatyzacją to już w ogóle.
Szczelina świec LPG
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Bartek.KDo gazu najbardziej optymalne są świece 1 elektrodowe.
To świece fabr NGK po 31kkm na lpg /niebieskie wtryski i mapy ustawiane na drodze/ , chyba teraz nie będzie wątpliwości , po ilu km wymieniac świece / foto wybrałem z wizualnie najsłabszej świecy/
free jpeg images
Komentarz
-
-
Ja świece wymieniam max po 30tyś km(rok czasu, czasem półtora roku) lub gdy już coś zaczyna się dziać. I przerwa jakoś strasznie duża nie jest. Nawet jeśli przerwa się powiększy to LPG tego niestety nie wybacza i zaczynają się cyrki. Dla mnie podstawą jest regulacja gazu i zmiana filtrów gazu co 10tyś i zero problemów.Nie ma rzeczy niemożliwych,są tylko trudne do wykonania.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Bartek.KIska przeskakuje w jednym punkcie. A tu masz dostępne 3 punkty przeskoku. I np. na jednej elektrodzie będzie wiecej nagaru i ta iskra nie będzie już taka mocna. Teoretycznie iskra powinna przeskakiwać na tą elektrodę na którą ma lepsze waruki,ale tak nie zawsze jest.
Komentarz
-
-
Ja założyłem w końcu te NGK BKUR6ET 0.8mm i problemy z kablami, szarpaniem itp minęły, lecz pojawiły się inne na PB na jałowym mam -18% LTFT, a podczas pracy 5.5% LTFT. Potrafi mi się wywalić błąd zbyt bogatej mieszanki na PB.
O LPG nie wspomnę
Lambda 1 na PB oscyluje 0.2 (min 0.1) V - 0.8 (max 0.9) V.
Lambda 1 na LPG oscyluje 0.2 (min 0.1) V - 0.9 (czasami dochodzi do 1.02) V.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Witam wszystkich na forum, wiem że temat ma już troszkę, ale jak to jest z tą szczeliną w świecach?
Posiadam O1 1.8t z najprostszym motorem AGU (zrobiony profi FMIC, Tip & Downpipe) i zmieniłem ostatnio świece. Siedziały tam zużyte (szczelina lekko ponad 1mm i turbo pompuje tylko do 0.4bar) już NGK PFR6Q założyłem nóweczki takie same made in Japan i zonk autko zamula na PB i LPG(szczelina 0.75 na wszystkich 4szt.) oraz wzrosło spalanie o ok. 1,5l, więc szczelinę na 0.9 i na PB lepiej i Lpg też. Przy okazji turbo pompuje na 0.5bar i lepiej idzie.
Na początku szukałem nieszczelności w dolocie, ale wymiana wszystkich wężyków podciśnień i test szczelności dolotu ją wykluczył.
Zamienniki tychże świec posiadają również szczeliną 1mm.
1) Czy przy moich modach trzeba może zimniejsze świeczki typu pfr7q czy może zwiększyć na 1mm?
2) Czy źle dopasowane świece mogą powodować , efekt słabszego pompowania turbiny, np. tryb awaryjny, opóźnianie zapłonu,lub coś w tym stylu?
3) Jeszcze jedna kwestia jak sprawdzić przepływkę, n75 itp w Vagcom( sam kasuję sobie błędy) i co można jeszcze sprawdzić w AGU dodam tylko, że nie aktywne są niektóre kanały bo nie ma niektórych czujników np. boosta(ja mam dodatkowy zegar) .
W necie są tylko info o logach statycznych i dynamicznych, ale na kanałach u mnie nie aktywnych lub dla TDI.
Tu prośba do osób znających temat.
Korciło mnie ostatnio i zwiększyłem szczelinę na 1mm i lipa. Brak mocy, ledwo 140 poleciał.
Więc szczelinę na 0.85mm i jest dużo lepiej. Pewnie w końcu sprawdzę też 0.8mm .O1 1.8t AGU TIP 2.75"+DP 3"+ FMIC
W zawieszeniu i łapa silnika poliuretan
XADO Atomic Oil 5W-40
Komentarz
-
Komentarz